my nuffnang

Pages

Tuesday, November 14, 2017

Bercinta Dengan Isteri Orang Akibatnya Dibunuh Ditanam Di Ladang Sega Siliau N9 (Gambar)

Gara-gara bermain cinta dengan isteri orang, seorang lelaki dipercayai diculik dan dibunuh sebelum mayatnya ditanam di sebuah tanah perkuburan bukan Islam di Ladang Sega Siliau. Kejadian berlaku apabila mangsa berusia 29 tahun dikatakan bermain cinta dengan seorang wanita yang merupakan isteri kepada suspek secara senyap-senyap.




Menurut sumber, cinta tiga segi itu bagaimanapun dapat dihidu suspek yang berusia 29 tahun, sebelum dia bertindak luar kawalan dengan menculik dan bunuh mangsa sebelum ditanam. Mangsa didapati hilang sejak dua bulan lepas. Isteri suspek dipercayai telah menjalinkan hubungan cinta dengan mangsa. Bagaimanapun, hubungan mereka dapat dihidu suami wanita itu sebelum bertindak menculik mangsa," katanya. Berikutan itu, kata sumber, suspek dan isterinya ditahan reman bagi membantu siasatan.

Kira-kira jam 5 petang semalam (kelmarin) suspek telah dibawa ke tempat mayatnya ditanam dan kerja-kerja penggalian telah dilakukan untuk melengkapkan siasatan,” katanya. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner, Thiew Hock Poh berkata, siasatan masih dijalankan. sumber: sinarharian.com

-- Perkahwinan Ustaz Azhar Idrus Dan Izyan Isteri Ketiga (Gambar)
-- (Gambar) Seks RM10 Pelajar Sekolah 17 Tahun
-- Atlet Terjun Wanita Dirogol Jurulatih
-- Myvi Baru 2018 Gambar Harga Dan Spesifikasi Tempahan Dibuka

No comments: