my nuffnang

Pages

Monday, April 14, 2014

Anak Ketua Pramugara MH370 Maira Elizabeth Terima Jersi Liverpool (Gambar)

Anak perempuan Andrew Nari, ketua pramugara dalam pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) MH370 yang hilang 8 Mac lalu, menerima jersi Liverpool FC yang ditandatangani daripada kelab bola sepak itu.


Dalam tulisannya di Facebook pada malam Sabtu, Maira Elizabeth memuat naik gambarnya memakai jersi Liverpool yang mengandungi tandatangan pemain dan pengurus pasukan itu. Jersi itu turut tertera dengan nama Andrew Nari berserta nombor satu.

"Rasa begitu diberkati! Ia berlaku dua hari atau hanya sehari sebelum perlawanan mereka menentang Tottenham Spurs beberapa minggu yang lalu. Baju ini diterbangkan dari Anfield. Hadiah ini benar-benar tidak ternilai. Ayah, ini adalah untuk anda," katanya. Beliau turut mengucapkan terima kasih kepada tiga peminat Liverpool Malaysia yang telah melalui beberapa cabaran bagi mendapatkan jersi yang ditandatangani.

"Akan dibingkaikan jersi ini. Saya tersentuh! Ayah, saya pasti anda akan menjadi insan yang paling gembira sekarang. Amat berharap ayah berada di sini, saya boleh bayangkan betapa gembiranya ayah, atau ayah mungkin menjerit. Hehe. Saya merindui ayah," katanya. Maira kerap menulis di Twitter mengenai perlawanan Liverpool secara langsung, sepertimana ayahnya yang merupakan peminat tegar kelab Merseyside itu.

"Ayah, Liverpool memenangi perlawanan. Pulanglah ke rumah, ayah boleh menonton permainan ini. Ayah tidak pernah terlepas menonton perlawanan mereka. Ini adalah kali pertama!" katanya yang menulis di Twitter selepas Liverpool membelasah Manchester United di Old Trafford beberapa minggu lalu. Tulisannya yang menyentuh perasaan di Twitter itu mendapat perhatian kelab bola sepak Inggeris berkenaan dan peminat kelab tersebut dari seluruh dunia. mstar

-- Linda Hashim Baca Surah Maryam Untuk Mudah Bersalin
-- Pernikahan Imam Muda Naufal Dan YM Tengku Hasanah Di Taman Hillview (Gambar)
-- Mawar Isteri Fizo Omar Dihina Kerana Tudung Fareeda
-- Anak Che Ta Ammar Effendy Pilih Audi R8 RM660Ribu Hadiah SPM 9A (Gambar)

No comments: